Regnbågsnaglar med glitter

Idag har jag inte en nagel som är den andra lik. Alla är i helt olika färger. :)
Jag har använt mig av elva stycken nagellack i olika nyanser och duttat med en svamp för att skapa en lite mjukare övergång mellan färgerna.
 
 
 
Använda nagellack:
Revlon 'Ruby Ribbon" (Mörkröd)
Essie 'Forever Yummy' (Klarröd)
Wet N' Wild '9.0.2.1.Orange' (Orange)
L.A. Colors 'Wavelength' (Gul)
China Glaze 'Cha cha cha' (Limegrön)
O.P.I 'Yodel Me on My Cell' (Grönblå)
Essie 'Aruba blue' (Blå)
Viva la Diva nr 60 (Lila)
Essie 'Jamaica Me Crazy' (Rosalila)
Revlon 'Temptress' (Rosa)
Wet N' Wild 'Break the Ice' (Vit)
 
De svarta detaljerna är målade med akrylfärg och glitterlacket som jag avslutade med är Wet N' Wild 'Halucinate'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0