Fjordhäst

Några ridlägerbarn ville att jag skulle måla en fjording på mina naglar inför deras avslutning/uppvisning. Så det gjorde jag. Dock blev det bara på en nagel, för det var lite för pilligt och tidskrävande för att jag skulle orkat göra det på alla naglar och/eller med "fel" hand.
 
Här är i alla fall min lilla fjording:
 
 
 
Det blåa nagellacket är Wet N' Wild's 'Blue wants to be a millionaire', ett av mina favoritlack. :)
Fjordhästen (och hovspåren) är målade med akrylfärg. Själva fjordingen tog nog drygt en timme att måla och jag fick använda tunn färg och väldigt små penslar för att få dit detaljerna. Den blev ganska söt, tycker jag. :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det blev jätte fint! //Nathalie en av barnen på lägret ;)

Svar: Tack så mycket! :)
Therése

2012-07-23 @ 20:27:26
Postat av: DAS Sixtos

Helt sjukt bra ju!

2012-07-24 @ 20:57:51
Postat av: Isabelle - Gilbert

Den blev jätte bra! Förstår fortfarande inte hur du kan göra sådär... :)

2012-07-25 @ 09:56:24
URL: http://Fotostunden.blogg.se
Postat av: Hilda

De blev helt underbara! Hälsa hästarna! :)
/den som tjatade om din blogg mest ;)

2012-08-21 @ 10:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0