Lila blommor med glitter

Nu har jag slarvat med uppdateringen igen. Men detta är i alla fall vad jag har på mina naglar just nu:
 
 
Detta blålila nagellack, med svagt holografiskt skimmer, är från Viva la Diva. Jag hittade det i en fyndlåda för 12 kr! (Ordinarie pris ca 50 kr) Det är första gången jag provar ett lack av det märket, så det ska bli intressant att se hur pass bra det sitter. Konsistensen var bra, men penseln var ingen höjdare och det tog tid för lacket att torka.
 
Hur som helst, ringfingernaglarna är målade med både det lila lacket och ett ljusrosa transparent lack från Essie. ('Sugar Daddy') Blommorna och prickarna är gjorda med akrylfärg sedan avslutade jag med lite glitter  (Wet N' Wild 'Halucinate') och topplack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0