Blomdesign i brunt och guld

Det blir inte alltid som man tänkt sig... Jag hade tänkt ha kvar den förra designen på naglarna i en dag till, men efter disk, städning och stallbesök så var det inte lika fint längre. Så nu blev det något nytt!
Jag invigde ett (för mig) nytt lack från Essie. 'Decadent dish' heter det och det är mörkbrunt med ett rödaktigt skimmer.



Jag kände för att måla lite blommor idag också för att träna på att få till blombladen. Blommorna är målade med en guldig nyans av akrylfärg som jag blandat med lite brunt och svart. I mitten av varje blomma har jag duttat i lite, lite guldglitter.

I helgen blir det till att måla på andra människor istället för på mig själv. :)
Så det lär ramla in lite bilder här efter att jag hjälpt dem att få lite färg på tillvaron. Eller i alla fall på sina naglar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0