Första försöket till ett inlägg

Sådär. Nu har jag gjort någon jag aldrig trodde att jag skulle göra; skaffat en blogg. Anledningen är att jag kände att jag inte vill trakasera alla mina vänner på facebook med bilder och beskrivningar av mina små nagelkonstverk, utan låta de som är intresserade se bilder på det och läsa om det här istället.

Jag börjar med den senaste designen, som är inspirerad av Robin Moses på robinmosesnailart.blogspot.com.



Det ljusblå lacket heter Skyfitsheaven (nr 611) och är från L´ORÉAL. Blommorna och bladen är målade med akrylfärg och sedan har jag ett genomskinligt topplack över för att försegla det hela. Tidsåtgång ca två timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0