"Funky French" med guldtippar och lila detaljer

Nu kommer tre inlägg i följd med mina senaste bilder.
Först ut är då detta, som är en variant av fransk manikyr:
 
 
 
Det ljusrosa lacket är från Essie och heter 'Sugar Daddy', det guldfärgade är från Revlon och bär namnet 'Gold Coin' och det lila är målat med akrylfärg. Jag älskar verkligen guldlacket! Det har en jättefin lyster och är inte sådär skrikigt gul/rödaktig som en del andra guldfärger är. Den här nyansen drar snarare lite åt silverhållet.
 
Om ni ser att det lyser igenom en annan färg på tipparna så är det för att de först var målade i en typ laxrosa nyans, men den blev så ful mot min hudton så det tänker jag inte visa bilder på. Jag var väldigt snabb med att måla över det när jag insåg hur fel det blev. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0