Olika nyanser av grått

Det jag har på naglarna just nu är en design inspirerad av Robin Moses och är en slags gradering av olika gråa och silvriga nyanser. Dock lyckades jag inte lika bra och jag är lite avis på hennes fina glitter och pigment, samt nagelmodellens tjusiga naglar, men såhär blev det:
 
 
Först målade jag alla naglar med tre lager av Wet N' Wild 'Silvivor'. Med hjälp av en långsmal linjepensel (eller vad man nu kan kalla det för) målade jag diagonala linjer med vit, svart och silverfärgad akrylfärg i olika blandningar och nyanser. På med lite glitter (silver och svart) och topplack, så var det klart!
 
Tyckte jag då. Dagen efter kom jag på att jag ville ha några stenar på ringringernageln, så då satte jag dit tre stycken där. Tyvärr är jag som alltid en usel fotograf med usel belysning och mindre bra kamera, så jag lyckades inte få någon bra bild där stenarna syns. Ni får helt enkelt hålla tillgodo med denna, även om den är lite suddig:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0